Szanowni Klienci,

Składając zamówienie w Alchem Grupa Sp. z o.o., proszę zwrócić uwagę na jego zobowiązująca formę, czyli na brak możliwości zrezygnowania z niego.

Prawo stanowi, że przy transakcji sprzedaży dokonywanej pomiędzy instytucjami, firmami (tzn. przez osoby prawne oraz przez jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej) lub osobami fizycznymi będącymi przedsiębiorcami, zawieranej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, nie ma możliwości rezygnacji ze złożonego zamówienia („prawo do odstąpienia nie obowiązuje”). Obowiązują tu inne zasady niż te dotyczące zakupu przez konsumenta (czyli przez osobę fizyczną nie dokonującą zakupu w ramach prowadzenia działalności gospodarczej), gdzie odstąpienie jest dopuszczalne, jeśli zakup jest niezwiązany bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U z 2017r. poz. 683 ze zm.)

 

Zamówienia przyjmujemy:

  • e-mailem,
  • faxem,
  • telefonicznie.


Terminy realizacji:

Większość zamówień realizujemy z zapasów magazynowych lub w przypadku braku towaru sprowadzamy go w terminie do 7 dni roboczych, dla nietypowych urządzeń, szkła i odczynników wyprodukowanych na indywidualne zamówienie terminy realizacji są uzgadniane z Klientem.

 

Sposoby dostawy:

Wysyłka towaru za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym), firmą spedycyjną, specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu materiałów niebezpiecznych, dowóz transportem własnym.

 

Serwis:

W przypadku specjalistycznej aparatury na życzenie Klienta organizujemy szkolenia dla użytkowników, zapewniamy pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, oferujemy również serwis pogwarancyjny urządzeń laboratoryjnych niezakupionych w naszej firmie. Więcej w zakładce SERWIS.

Wszelkich informacji na temat pozycji zawartych w naszym asortymencie, jak również szczegółowych warunków sprzedaży, udzielają nasi Handlowcy.

Zapraszamy do kontaktu z najbliższym biurem handlowym.