Alchem Grupa Sp. z o. o. - wiodący dystrybutor na rynku polskim renomowanych producentów mebli, aparatury laboratoryjnej oraz odczynników chemicznych, w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje pracownika na stanowisko:
Poszukujemy osoby na poniższe stanowiska:
Miejsce pracy:
1. województwo lubuskie
2. województwo wielkopolskie
Zakres zadań:
Utrzymywanie relacji z klientami firmy w regionie
Nawiązywanie nowych relacji handlowych
Prezentowanie produktów i usług firmy oraz kompleksowych rozwiązań dla klientów
Przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie doboru sprzętu
i wyposażenia laboratoryjnego
Koordynowanie realizacji projektów sprzedażowych
Dbałość o realizację założonych planów sprzedażowych i marżowych
Sporządzanie raportów z realizowanych zadań
Monitoring trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe: chemiczne, biologiczne, biotechnologiczne lub pokrewne
Bardzo dobra orientacja w wyposażeniu laboratoryjnym: sprzęcie, materiałach zużywalnych
i odczynnikach poparta minimum rocznym doświadczeniem pracy w obszarze wyposażania laboratoriów chemicznych/ biologicznych/ biotechnologicznych/ mikrobiologicznych lub pokrewnych
Znajomość procedur Prawa Zamówień Publicznych
Dobra znajomość pakietu MS Office
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Dobra znajomość systemów ERP, mile widziana znajomość systemu enova365
Samodzielność, systematyczność oraz dynamizm w działaniu
Umiejętność zarządzenia sobą w czasie
Umiejętność współpracy w zespole
Czynne prawo jazdy kategorii B
Gotowość do wyjazdów służbowych w powierzonym regionie sprzedaży
Mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium
Oferujemy:
Wynagrodzenie powiązane z osiągnięciami
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Narzędzia pracy niezbędne do realizacji powierzonych zadań (samochód służbowy, w tym do użytku prywatnego, telefon, laptop)
Ciekawą, samodzielną pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
Liczne szkolenia w kraju i za granicą
Pakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie zajęć sportowych, dofinansowanie wypoczynku
Miejsce pracy:
1. Cały kraj
Zakres obowiązków
serwis i montaż sprzętu laboratoryjnego
wykonywanie przeglądów, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
montaż przedsprzedażowy i przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu
prowadzenie dokumentacji technicznej
doradztwo techniczne dla Klientów firmy
Oczekiwania:
wykształcenie min. średnie techniczne
dobra znajomość sprzętu i aparatury laboratoryjnej będzie dodatkowym atutem
znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej oraz uczestnictwo w szkoleniach będzie dodatkowym atutem
prawo jazdy kat. B
gotowość do częstych podróży służbowych na terenie kraju
znajomość obsługi komputera
kreatywność w rozwiązywaniu problemów technicznych
Oferujemy:
wynagrodzenie powiązane z osiągnięciami
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
narzędzia pracy niezbędne do realizacji powierzonych zadań (służbowy samochód, telefon, laptop)
ciekawą, samodzielną pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
szkolenia
pakiet benefitów pozapłacowych: karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku